Verkiezing Speler van het jaar

.

Vorig seizoen is voor het eerst een keeper uitgeroepen tot Speler van het Jaar: Bart van Wuyckhuyse.
Na de 2 stemrondes zag de top 5 er eind vorig jaar als volgt uit:
1. Bart van Wuyckhuyse
2. Robbie de Nooyer
3. Wouter Verduijn
4. Rene Bil
5. Sander Versendaal

Ook dit jaar hebben wij jouw stem weer nodig. Alleen leden van De Schutters mogen hun stem uitbrengen, twee keer per voetbalseizoen. We hebben het hier over de seniorenteams. De bekendmaking / prijsuitreiking vindt plaats op het jaarlijkse Joke Meerman Toernooi aan het eind van het seizoen.
Je stem kun je uitbrengen tot uiterlijk 31 december a.s. De uitslag van deze eerste stemronde (en dus tussenstand voor dit seizoen) kunnen we dan bekend maken tijdens de Nieuwjaarsreceptie.

De regels zijn hetzelfde als voorgaande jaren. Je mag per stemronde stemmen op één speler van de seniorenteams van V.V. Oostkapelle.
Graag hebben we ook een korte argumentatie bij jouw nominatie. Dit kunnen we dan mogelijk gebruiken bij het ex aequo eindigen van een speler. Je kunt jouw stem, met motivatie, mailen naar deschutters@zeelandnet.nl. Help meebepalen wie dit seizoen deze eretitel op zijn naam krijgt.

Alvast bedankt en we zijn benieuwd naar jouw stem!

Supportersvereniging De Schutters

PS: Nog geen lid van onze officiële supportersvereniging, en wil je toch graag stemmen? Geef je dan nu nog snel op en stuur een mailtje naar deschutters@zeelandnet.nl. Je kunt dan nog gewoon mee stemmen in deze stemronde!