SPEECH DE SCHUTTERS NIEUWJAARSRECEPTIE

Tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de VVO is het een traditie dat Supportersvereniging De Schutters ook even het woord richt tot de aanwezigen. Hans Burgs, voorzitter van De Schutters, begon met een kleine terugblik op 2018. Zo somde hij op daar waar De Schutters wel of niet op de voorgrond bij betrokken waren. Dan moet je denken aan zaken rondom bepaalde uitwedstrijden van VVO1, het lach- en traanfonds, verschillende kampioenschappen, De Schuttertjes, de Presentatiegids, André’s Rad, het Superlot Grote Club Actie en nog veel meer. Het afgelopen jaar stond helaas ook in het teken van het hartinfarct van Jos Staps, gewaardeerd lid van de VVO en penningmeester van De Schutters. Na zijn geslaagde operatie gaat het gelukkig weer goed met Jos, het heeft nog even tijd nodig.

Uiteraard in deze speech ook aandacht voor de tussenstand bij zowel de topscorer als de Speler van het Jaar. Topscorer is momenteel Michel Maljaars met 18 doelpunten (hij wist in bijna elke wedstrijd van VVO2 te scoren) en bij de verkiezing van Speler van het Jaar gaan twee spelers aan kop, t.w. Sander Versendaal en Maarten Hazelaar.
Naast de reguliere activiteiten van De Schutters staat er in het begin van 2019 ook al het nodige op het programma.
Zo organiseren we op 19 januari het een en ander rondom de uitwedstrijd tegen Arnemuiden, voor een goede sfeer tijdens en na de wedstrijd, ongeacht het resultaat.
Een maand later, op 22 februari, vinden er twee activiteiten plaats. De Schutters begint om 19.00 uur met de Lein Adriaanse Award en aansluitend vindt er een Bierproefavond plaats in de kantine van de VVO. Hiervoor zijn vrouwen ook van harte uitgenodigd. Nadere berichtgeving volgt.
Voor het nieuwe jaar schonk De Schutters nog twee cadeaus aan de VVO. Allereerst een standaard voor de wedstrijdbal bij de thuiswedstrijden van VVO1 en ook nog eens een bedrag van €250 voor het camerasysteem van Voetbal TV. Tot slot werd er geproost op een mooi, een sportief en een gezond 2019!