Voor wie is de Bram Maljaars Bokaal?

Op vrijdagavond 21 februari (19.00 uur) organiseert Supportersvereniging De Schutters de strijd om de Bram Maljaars Bokaal.

Deze prijs is vernoemd naar Bram Maljaars, een van de oprichters van De Schutters. Bram is ook jarenlang consul geweest en nog vaak staat hij langs het lijntje om de verschillende teams van Oostkapelle aan te moedigen.

Hij is, ondanks zijn acceptabele leeftijd, nog steeds actief als vrijwilliger. Zo maakt hij -samen met anderen- wekelijks, met een brede lach op zijn gezicht, de kleedkamers schoon.

Je kunt de Bram Maljaars Bokaal in de wacht slepen door winnaar te worden van een simpele latje-trap-competitie.
Meedoen is mogelijk vanaf JO15.
Geef je voor 17 februari op via deschutters@zeelandnet.nl, zodat je kans maakt op deze geweldige bokaal, maar ook nog eens een mooie vermelding op het schild in de kantine.
Even voor de zekerheid, wij zorgen alleen voor een bal en een lat …