.

Het Joke Meerman Toernooi komt er weer aan, en dus kan er ook weer gestreden worden in De Schutters Latje Trap Competitie.

Vorig jaar was Thomas Hogeweg de gelukkige winnaar van deze prijs: de Bram Maljaars Bokaal.
Hij kwam hiermee in het rijtje te staan van eerdere winnaars Pim Verheijen en Reinier Wondergem.

Ook dit jaar willen wij weer een nieuwe Schutters Latje Trap Competitie organiseren. Deze speelronden zullen ‘s middags georganiseerd worden tijdens het Joke Meerman Toernooi. Dit natuurlijk in goed overleg met de AC.
Zin om mee te doen? Lees dan snel verder!

De spelregels zijn simpel:
6 ballen op de rand van het strafschopgebied;
1 deelnemer (lid van V.V.Oostkapelle of De Schutters);
1 poging per bal;
1 punt per bal op de lat.

Het maakt niet uit of je je schoten uiteen laat spetteren op het aluminium of de lat slechts zachtjes aantikt. Voor elke bal die de lat raakt, krijg je een punt.
Voor de pogingen maakt trouwens iedereen gebruik van dezelfde ballen: ballen van de senioren van V.V.Oostkapelle.
De beste schutters zullen tijdens een finaleronde op het Joke Meerman Toernooi uitmaken wie er dit jaar gekroond wordt tot Topschutter van de vereniging. Wie wint de Bram Maljaars Bokaal en mag zijn naam laten bijschrijven op het bord in de kantine?

Laat dus zien dat jij met scherp schiet, en geef je op via deschutters@zeelandnet.nl of via jouw leider. Opgeven kan tot uiterlijk donderdag 31 mei 2018.
We zien je opgave graag tegemoet!

Supportersvereniging De Schutters