Bram Maljaars Bokaal voor Thomas Hogeweg

Het Joke Meerman Toernooi is aan het eind van vorig seizoen niet doorgegaan vanwege de succesvolle nacompetitie van VVO1.
Vast onderdeel van dit gezellige, onderlinge VVO-toernooi is De Schutters Latje Trap Competitie, nu omgedoopt tot de strijd om de Bram Maljaars Bokaal. Genoemd naar de oud consul en één van de oprichters van Supportersvereniging De Schutters.

Deze strijd moest dus nog gestreden worden en wel op zaterdag 21 oktober j.l.

Van te voren de terreinknechten (fantastische vrijwilligers) geïnstrueerd: Lekker kort gras, schone doelen, kaarsrechte lijnen, genoeg ballen etc. etc.

Na heftige en toch ook wel emotionele voorronden werd uiteindelijk met een select gezelschap op veld 2, onder het genot van een ‘klein’ regenbuitje, deze titanenstrijd gestreden.
Men kreeg in de voorronde 6x de kans om, schietend vanaf de 16-meter lijn, de bal op welke manier dan ook de lat te laten raken.
Records werden gebroken, maar er waren toch ook wel een aantal dieptepuntjes. Gelukkig was de onderlinge sfeer geweldig en ving iedereen elkaar op daar waar nodig (of juist niet …).
De spanning was te snijden, maar na de finaleronde ging uiteindelijk Thomas Hogeweg er met de eerste Bram Maljaars Bokaal vandoor.
Deze werd hem ’s middags bij André’s Rad hoogstpersoonlijk door Bram overhandigd.
Het geheim van Thomas? Niet oefenen …