Stemronde 2 voor de Speelster en Speler van het jaar

Het is alweer mei. Het seizoen loopt ten einde. De meeste teams moeten nog 1 of 2 wedstrijden, maar er zijn al een aantal teams klaar.
Helemaal klaar is het seizoen natuurlijk nog niet.
Het seizoen wordt zoals ieder jaar afgesloten met het Joke Meerman Toernooi.

Ook dit jaar roepen de supporters weer een Speelster en Speler van het jaar uit van V.V. Oostkapelle.
Alleen leden van Supportersvereniging De Schutters mogen bepalen wie er met deze grote eer vandoor gaat.

Voor het zo ver is, moeten we eerst nog een keertje stemmen. Het is tijd voor de tweede stemronde.

Geef dus nu je 2e stem door op het email adres van De Schutters:
deschutters@zeelandnet.nl

Bij de heren is er om allerlei verschillende redenen gestemd.
Sander heeft een lichte voorsprong opgebouwd (Wordt hij de 1e heer die voor de 2e keer zijn naam op het wandschild bij mag schrijven?), maar Rick en Robbie volgen hem hier vlak achter.
De top 5 ziet er bij de heren op dit moment als volgt uit:

1. Sander de Kam (26%)
  2. Rick Pattenier (20%)
  3. Robbie de Nooyer (17%)
  4. Thijs Verduijn
  5. Joost Maranus

Bij de vrouwen is er in de 1e stemronde een echte tweestrijd ontwikkeld. Er is door de supporters vooral op 2 meiden gestemd, waardoor deze een stuk los staan van de rest.

Ook de argumentatie door de supporters bij de stemmen was op te delen in 2 categorieën.
Aan de ene kant werd er veel gestemd voor het talent uit eigen jeugd en de toekomst (Muriël), en aan de andere kant vooral voor de belangrijkste speelster die (nu zelfs in alle amateurklassen) doelpunten maakt (Elianne).
Een mooie tweekamp dus, met twee compleet verschillende stemwijzen.
De top 5 bij de dames is, in de tussenstand na de 1e stemronde, nu zo:

1.     Muriël Marijs (36%)

1. Elianne Touw (30%)
  2. Katja Wattel (13%)
  3. Nicky Riemens
  4. Dafne van Waterschoot

Maar, zoals gezegd is het slechts een tussenstand. Er kan nog van alles gebeuren.

Geef dus door wie jouw 2e stem krijgt en help bepalen wie er dit jaar namens de supporters uitgeroepen wordt tot Speelster en Speler van het Jaar.

Je mag je stem op 1 speler en 1 speelster van de senioren van V.V.Oostkapelle uitbrengen. (Dit hoeft niet persé iemand uit de top 5 te zijn.)
Stemmen op alleen een speler of alleen een speelster mag natuurlijk ook.
Bij het uitbrengen van je stem ook graag een argumentatie, zodat wij dit mee kunnen laten wegen bij een eventuele gelijke stand.

Geef uiterlijk zaterdag 21 mei 2015 jouw stem door, en help bepalen wie wij tijdens het Joke Meerman Toernooi namens onze supporters uit mogen roepen tot Speelster en Speler van het jaar!

Alvast bedankt en we zijn benieuwd naar jouw stem!

Supportersvereniging De Schutters

PS: Nog geen lid van onze officiële supportersvereniging, en wil je toch graag stemmen? Geef je dan nu nog snel op en stuur een mailtje naar deschutters@zeelandnet.nl.
Je kunt dan nog gewoon mee stemmen in deze stemronde!