Lein Adriaanse Award nieuwe activiteit De Schutters

Tijdens zijn speech op de Nieuwjaarsreceptie gaf Hans Burgs, voorzitter van Supportersvereniging De Schutters, aan dat zij de Lein Adriaanse Award in het leven hebben geroepen. De hiermee te winnen hoofdprijs van € 200,00 mag (moet) het desbetreffende team volledig schenken aan een door hen vooraf bepaald goed doel.

Hoe gaat een en ander in zijn werk? Van elk seniorenteam kennen we 3 deelnemers, t.w. 1 keeper en 2 spelers. Alle spelers nemen elk 2 penalty’s op alle keepers, behalve die van het eigen team.
Het team met uiteindelijk de meeste doelpunten is winnaar.
Deze Award is vernoemd naar Lein Adriaanse, omdat hij in vele functies actief is geweest (en nog is) binnen de VVO.
Ook was hij als actief lid (lang geleden) jarenlang keeper van het eerste elftal. De datum waarop dit mooie festijn gaat plaatsvinden wordt binnenkort bekendgemaakt.

Verder was er in zijn verhaal aandacht voor hetgeen VVO-lid Pim Jobse is overkomen en de tussenstand van de Speler van het Jaar. Pim Jobse ontving een zeer spontaan en warm applaus.

Bij de Speler van het Jaar gaat, met maar liefst 36% van de stemmen, keeper Bart van Wuyckhuyse aan de leiding.

Zoals te doen gebruikelijk op de Nieuwjaarsreceptie gaf De Schutters ook dit jaar weer een extra cadeau aan de VVO: € 250,00 ten behoeve van een nieuwe krijtkar. Deze ‘cheque’ werd dankbaar in ontvangst genomen door voorzitter Hans Barth.

Afsluitend werd er getoast op een geweldig mooi 2018!

Het gaat goed met De Schutters qua ledenaantal, want de teller staat op 173.
En toch … zijn er nog die geen lid zijn.
Even mailen naar deschutters@zeelandnet.nl en het wordt voor je geregeld, alvast bedankt!