jo7: De meeuwen 1 - vvo/vvd 2

Vandaag de wedstrijd tegen de Meeuwen. Dit keer met zijn vijven, omdat Ravi de jo8 ging helpen en Dean een kinderfeestje had. Justin, Geza, Jort, Thomas en Senn hadden er zin en dat was te zien.

We moesten heel even wakker worden, wat al snel een kans voor de Meeuwen opleverde. Gelukkig kon Jort de bal met een mooie sliding (woensdag geoefend op trainen)de bal nog net uit het doel houden.
Daarna was het Oostkapelle die op zoek ging naar een doelpunt. Het was Thomas die de bal prima binnen wist te schieten. Het eerste doelpunt was een feit en dat moest natuurlijk even gevierd worden. Oostkapelle ging door en daar ging Justin, dribbelend richting het doel. Justin bleef rustig en schoot de bal in het doel, ook dit was natuurlijk een klein feestje waard. Voor de rust wist de Meeuwen ook nog een doelpuntje te maken. Met een 2-1 voorsprong gingen we de rust in. Even een glaasje limo en op naar de tweede helft.
In de tweede helft was het de Meeuwen die doelpunten wilden maken, dit liet Oostkapelle natuurlijk niet zomaar gebeuren. Senn hield de ballen goed tegen bij het doel en ook Geza maakte het de aanvallers van de Meeuwen erg moeilijk. Justin probeerde het nog met een paar mooie dribbels, maar helaas ging de bal er uiteindelijk niet in. Jort wist het doel wel te vinden met een mooi schot. En ook Thomas knalde de bal nog een keer tegen de touwen. Helaas wist de Meeuwen ook nog 7 keer te scoren en was de einduitslag 8-4. Maar de jongens waren blij met de gescoorde doelpunten en hebben er allemaal hard voor het gewerkt. Het was een spannende wedstrijd! Ga zo door en op naar volgende week.