JO7-2: OOSTKAPELLE/DOMBURG - SEROOSKERKE/VEERE

Het enthousiasme onder de spelers is groot. Dat is terug te zien aan het aantal spelers die op zaterdag inzetbaar zijn. Ravi is weer met de jo8 mee en Senn kreeg een vrij weekend van de leiders, omdat we anders met te veel spelers zijn. Wel super dat je kwam supporteren Senn!! (Het heeft geholpen:)

Dan de wedstrijd..... Prima weer, een hoop publiek (opa's, oma's, papa's, mama's en alle andere die langs de lijn stonden; bedankt voor jullie aanmoedigingen) en 6 jongens en meisje die er veel zin in hadden.
Vandaag de 1e wedstrijd voor Lotus. Een beetje spannend, maar je hebt het super goed gedaan Lotus! Verder waren Justin, Geza, Jort, Dean en Thomas weer van de partij.
De stijgende lijn van de laatste weken wisten we vandaag door te zetten, en al snel kwamen we op een 2-1 voorsprong door doelpunten van Geza en thomas. Goed gedaan Geza; je eerste doelpunt!

We bleven goed door gaan met zijn allen en bleven scoren. De tegenstander liet het er niet bij zitten en bleef ook het doel opzoeken. De wedstrijd ging op en neer en het scheelde iedere keer maar 1 of 2 doelpuntjes in de stand. Uiteindelijk was de eindstand 9-7 (of toch 9-8?) in het voordeel van oostkapelle. Met doelpunten van Geza, jort en Thomas.