Afscheid van voorzitter De Schutters - Hans Burgs

Hans is vanaf januari 2012 t/m maart 2022 voorzitter geweest van De Schutters. Na het overlijden van zijn voorganger André de Kam heeft Hans de Schutters nieuw leven ingeblazen. Creatief als Hans is, zat hij ook binnen de supportersvereniging vol met goede ideeën en initiatieven. Het is voornamelijk aan Hans te danken dat de opleving van De Schutters van clubje op de achtergrond naar actieve, betrokken supportersvereniging is gerealiseerd.

Er is in zijn tijd als voorzitter de nodige acties opgezet en bedacht. Denk bijvoorbeeld aan:
+ Flinke toename aantal leden
+ Eigen logo
+ Lach- en Traanfonds
+ André’s Rad / Pupil van de Week
+ Bram Maljaars Bokaal
+ Lein Adriaanse Award
+ Speler van het Jaar
+ Speelster van het Jaar
+ Gerard Schipper Trofee / Arjen Pattenier Cup
+ Pim Jobse Memorie
+ Ondersteuning sfeeracties ‘Schuttertjes’
+ Ondersteuning bestuur/teams VVO
+ Zichtbaarheid binnen VVO
+ Nieuwjaarscadeau VVO

+ Redactie Presentatiegids VVO
+ Samenwerking ActiviteitenCommissie
+ EK/WK-poule (i.s.m. Ingmar Vos)

Ook heeft hij ervoor gezorgd dat een aantal belangrijke mensen binnen de VVO een speciale herinnering kregen, door acties / evenementen naar hen te vernoemen.

Zo hadden we de Gerard Schipper Trofee (nu Arjen Pattenier Cup) genoemd naar de topscorer aller tijden van onze vereniging, de Bram Maljaars bokaal (een van de oprichters van de Schutters die jaren veel voor de vereniging heeft betekend), de Lein Adriaanse Award en André's Rad.

Hans was met zijn netwerk, verleden en betrokkenheid vaak wel van alles op de hoogte. Hij wist overal wat er speelde en ingangen om iets te bereiken of te verzorgen. Dit heeft de Schutters maar ook de VVO altijd veel geholpen.!!!

Hans, nogmaals namens alle leden en bestuur VVO heel hartelijk dank voor het vele (vrijwilligers)werk wat jij voor de Schutters maar ook voor de VVO in al die jaren hebt verricht. Hopelijk weet je ook in de komende jaren, in goede gezondheid, de weg naar Duinhelm te vinden om samen met ons te genieten van het mooie voetbalspelletje  !!

Namens leden en bestuur VVO,

Ad Coppoolse (voorzitter)