Speler van het Jaar

3. Robbie de Nooyer
4. Sjoerd Verhulst
5. Rene Bil

Maar, zoals gezegd, is het slechts een tussenstand. Er kan nog van alles gebeuren.
Geef dus door wie jouw 2e stem krijgt en help bepalen wiens naam bijgeschreven wordt op het bord in de kantine.
Je mag je stem op 1 speler van de senioren van V.V.Oostkapelle uitbrengen. (Dit hoeft niet persé iemand uit de top 5 te zijn.) Bij het uitbrengen van je stem ook graag een argumentatie, zodat wij dit mee kunnen laten wegen bij een eventuele gelijke stand.

Geef uiterlijk zaterdag 26 mei 2018 jouw stem door, en help bepalen wie wij tijdens het Joke Meerman Toernooi namens onze supporters uit mogen roepen tot Speler van het jaar!

Alleen leden van Supportersvereniging De Schutters mogen hun stem uitbrengen.
Ben jij nog geen lid, en wil je toch een stem uitbrengen? Meld je dan nu aan via  deschutters@zeelandnet.nl   en wordt snel lid!