Grote Clubactie

De Grote Clubactie
Zoals elk jaar doet onze VVO weer mee met de Grote Clubactie. Een geweldige actie die altijd een extraatje in het laatje brengt. Dit hebben wij en vooral jouw vereniging zeker nodig. Van je leider(s) krijgt elk spelend lid een verkoopboekje. Dit zal rond 1 oktober gebeuren. Hierin kan je de kopers van de loten noteren.

Verkopen is makkelijk!
Om het iedereen makkelijker te maken is er ook dit jaar weer gekozen voor een eenmalige incasso. Dit betekent dat je maar één keer langst de deuren, je vrienden, familie en andere hoeft te gaan. Je noteert bij de verkoop de bankgegevens van degene waar je een lot aan hebt verkocht en het geld wordt automatisch afgeschreven van het bankrekeningnummer van de koper. Op deze afschrijving staat dan ook het lotnummer, dus je hoeft de loten ook niet meer langst te brengen. Wij willen alle leden vragen om zo veel mogelijk loten te verkopen (minimaal 4), om zo geld op te halen waar wij als vereniging weer leuke en belangrijke dingen voor kunnen aanschaffen. Denk hierbij aan ballen, netten, hesjes en overige trainingsmaterialen. Maar natuurlijk wordt het geld ook gebruikt voor o.a. het onderhoud aan de gebouwen en velden.

Probeer dus zo veel mogelijk loten te verkopen, want dit komt allemaal ten goede aan jouw vereniging en jouw favoriete spelletje: voetbal!

Hieronder simpel het (tijds)pad:

- Vanaf 1 oktober zal de verkoop starten en krijg jij van jouw leider een verkoopboekje
- Verkoop zoveel mogelijk loten en als je verkoopboekje vol is, kan je altijd weer een nieuwe opvragen bij Jeroen Burgs. jeroenburgs@gmail.com
- Zorg dat je verkoopboekjes helemaal vol zijn, want zo haal je het meeste op voor jouw vereniging.
- Voor 10 november lever je je (volle) boekje(s) in bij je leider
- Tussen 17 november en 8 december zal het geld van de bankrekeningnummer van de koper worden afgeschreven, met in de afschijving: het lotnummer
- 8 december is de trekking en wint één van jouw kopers misschien wel een (hoofd)prijs

Succes en bedankt voor jullie verkoopkunsten!

Groetjes
Activiteiten Commissie