NU ook pinnen in de kantine!

Vanaf deze maand is het mogelijk om te pinnen in de kantine van onze eigen voetbalvereniging. Het is dus niet meer perse nodig om met contant geld te betalen, maar uiteraard kan dit nog steeds. Alle bedragen mogen gepind worden, dus ook kleinere bedragen.

Het PIN apparaat ziet er iets anders uit dan de meeste gebruikers gewend zijn, maar betrouwbaar is het zeer zeker! Het bedrijf is officieel erkend en heeft alle nodige certificaten om veilige PIN transacties te doen.

Wel hanteren wij een aantal regels bij het pinnen en heeft het PIN apparaat een aantal goede specificaties, namelijk:

- Je kan contactloos betalen (NFC)
- Je kan niet ter plekke een bonnetje krijgen (er is geen printer). Wel is het mogelijk om later van de penningmeester een pinbon te ontvangen middels de mail.
- Alles voldoet aan alle veiligheidsstandaarden
- Je mag geen contant geld opnemen met de PIN wanneer je dit niet besteedt in de kantine. Wij zijn tenslotte geen bank.
- Je kan niet retourpinnen
- Je kan pinnen met een pinpas, maar ook met creditcard
- Klein bedrag, pinnen mag!
- Het PIN apparaat is zeer eenvoudig te bedienen, dus elke barmedewerker kan dit doen.

Mocht je vragen hebben over het PIN automaat, stel deze dan aan de leden van de kantinecommissie of aan Jeroen Burgs. Dit geldt ook voor de mensen die achter de bar staan.