Supportersvereniging De Schutters

Sinds 23 juni 1982 heeft V.V. Oostkapelle een eigen officiële supportersvereniging: De Schutters. Een vereniging die, naast het supporteren van onze helden, zo veel mogelijk organiseert om het allemaal nog leuker en gezelliger te maken bij onze geliefde club.

Zo heeft de supportersvereniging een lach- een traanfonds t.b.v. het juichen en bij eventuele tranen, reiken we ieder jaar de Gerard Schipper Trofee uit aan de clubtopscorer, verzorgen we André’s Rad bij thuiswedstrijden, kiezen we ieder seizoen een Speler en Speelster van het Jaar en leveren we een (financiële) bijdrage aan grote activiteiten binnen de vereniging.

Kortom een groep echte supporters van V.V. Oostkapelle!

Contact opnemen met De Schutters kan via het contactformulier onderaan deze pagina of stuur een mailtje naar deschutters@zeelandnet.nl

Nog geen lid van De Schutters? Vul dan snel het digitale aanmeldformulier in! Deze kun je vinden via de knop onderaan deze pagina. Des te meer leden we hebben, des te meer we kunnen organiseren!

Taakverdeling
- Kees Capelle: Algemene zaken, André's Rad en contactpersioon voor de heren
- Remko Kruithof: secretaris, contactpersoon Damesafdeling VVO, merchandising, website
- Jos Staps: penningmeester,  contactpersoon Jeugdafdeling VVO