VVO/DOMBURG JO7-2G - Walcheren JO7 (0-4)

VVO/DOMBURG JO7-2G  - Walcheren JO7  (0-4)
Na de oefenwedstrijd van vorige week tegen Zeelandia Middelburg (13-0 verloren) stond vandaag de eerste competitiewedstrijd op het programma. En wel tegen Walcheren. Vandaag starten we met 3 nieuwe kanjers, welkom Thomas, Dean en Senn. Leuk dat jullie ons komen helpen op zaterdag.
Samen met de jongens van vorig jaar; Tavi, justin, Geza en Jort gingen we vandaag proberen om van de jongens van Walcheren te winnen. Aan het zelfvertrouwen lag het niet, want volgens de jongens was Walcheren een 'makkie'. In het veld bleek dit echter wat anders uit te pakken. De jongens van Walcheren wisten 4 keer te scoren en de Oostkappelse jongens helaas niet een keer. Maar dat mag de pret niet drukken. Woensdag weer lekker en trainen en dan volgende week gaan we proberen tegen de Meeuwen wel een doelpuntje te maken.